dilluns, 21 de setembre del 2009

The Resistance

Suposo que no és el millor lloc per posar això, però ara mateix em dóna igual.

"They're Invincible, they are Uno, they are Muse!", com deia un fan en un poema tot de títols de cançons de la banda. Jo hi afegeixo que són els "putus amus". És que no té un altre nom, i si no només cal comprovar el que fan quan els obliguen a fer playback... (el vídeo que acabo de posar és el testimoni més recent, però sisplau, recordem plegats perquè van ser expulsats de Radio 3...)

Total, que estic eufòrica pel nou disc i pel nou curs: per fi fem una cosa que es diu classe normal! A part de 16 hores a la setmana parlant d'art 8-)

I sembla que les dues coses van totes juntes, perquè si aconsegueixo el que tinc planejat, el meu treball de recerca tindrà molt a veure amb l'últim disc de Muse, concretament amb la seva conceptualitat que fàcilment es pot convertir en una història...

Visca The Resistance, un Uprising per a uns United States of Eurasia sense Collateral Damage, MKUltra mai havia arribat a aquests nivells ni tan sols amb la Unnatural Selection de l'Exogenesis, la Resistance ha aconseguit satisfer els nostres Undisclosed Desires i s'ha convertit en la nostra Guiding Light, i només puc dir que I Belong To You i que Mon Coeur s'Ouvre à Ta Voix, Matt.

Es nota que estic alterada? xD

1 comentari:

  1. Ei! Aquest grup sona molt bé llàstima que no entenc res del que diuen :( però tot i això he vist el playback sencer i venint de mi això és molt.

    16 hores d'art a la setmana? Puc preguntar què estudies, jo faig història de l'art i tinc una hora menys que tu.

    Cuida't i si t'alteres que sigui per bé!

    Sora

    ResponElimina